امروزه رپورتاژ آگهی را به عنوان یکی از موثر*ترین روش*های بازاریابی اینترنتی و برندسازی می*شناسند که معتبر*ترین شرکت*های دنیا برای معرفی محصولات خود از آن استفاده می*کنند.

رپورتاژ (Reportage) در اصل یک کلمه فرانسوی به معنی گزارش و یا شرح انجام کار هست. البته ریشه این واژه در زبان*های لاتین مشترک هست و به عنوان مثال کلمه Report در زبان انگلیسی هم وجود دارد و معنی تقریبا مشابهی دارد. این واژه برای اولین بار در سال 1945 به کار برده شده و در آن سال یک رومه فرانسوی برای تبلیغ یک یک محصول بخصوص از این شیوه استفاده کرد.

به عبارتی آگهی در رومه اولین بستری بود که رپورتاژ خبری در آن پیاده سازی می*شد. با گذشت زمان و پیشرفت تکنولئوژی، رپورتاژ خبری به مرور وارد سایر رسانه*ها شد و پس از تبلیغ محصولات در شبکه*های تلویزیونی، این شیوه امروز به یکی از موثر*ترین روش*های بازاریابی و تبلیغات اینترنتی تبدیل شده است.

امروزه کسب و کار*های موفق، کمتر به دنبال تبلیغ مستقیم محصول و یا خدماتی هستند که ارائه می*کنند و با استفاده از شیوه*های نوین مثل رپورتاژ آگهی، سعی می*کنند برند خود را معرفی کنند. منظور از رپورتاژ در محیط وب و دنیای سئو، خبری تبلیغاتی هست که در قالب گزارش، به معرفی کالا و یا خدماتی می*پردازد که قصد دارد آن را تبلیغ کند.

به زبان ساده رپورتاژ خبری نوعی خبر تبلیغاتی هست که از آن برای معرفی یک محصول و یا خدمات استفاده می*شود. معمولا برای ارائه هر چه بهتر رپورتاژ خبری، از محتوای تصویری مثل عکس و یا موشن گرافیک استفاده می*کنند و در این حین، لینک آن محصول را در میان توضیحات قرار می*دهند. بدین ترتیب مخاطب به صورت ناخودآگاه با آن محصول و یا خدمات آشنا می*شود.

ادامه دارد .

منبع سورس: آرمانیک ، مدیروب 

www.armanic.com

www.modireweb.com


zahra-hamedani رپورتاژ ,استفاده ,خبری ,محصول ,می*کنند ,معرفی ,رپورتاژ خبری ,استفاده می*کنند ,برای معرفی ,روش*های بازاریابی ,موثر*ترین روش*های ,موثر*ترین روش*های منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دستها نمی‌توانند بنویسند ... مباحث اي تي و هوش مصنوعی علا موزیک مدلینگ دانلود فایل ㋡سرگرمی㋡ آپشن خودرو | دنیای آپشن فضای کار اشتراکی ریسون|سالن کنفرانس ریسون زیر زره بین